Generalforsamling for Nordjyllands storkreds 2026 blev afholdt den 30. april i Business Park Nord i Støvring.
Selve generalforsamlingen var fra kl. 19.30-20.30 og blev indledt med et åbent arrangement og spisning fra kl. 18:00-19:30. Her var der lejlighed til at høre mere om den politiske situation fra vores folkevalgte fra Folketinget, Regionen og kommunerne – ligesom vores Lokalforeninger var til stede til arrangementet. Godt 60 medlemmer deltog i generalforsamlingen og her nedenfor kan I se den nye bestyrelse (inkl. suppleanter)
Jørgen Leonhard Jensen (suppleant), Finn Kock Sørensen, Kim Gaarsdahl, Henrik Bech Nielsen (suppleant), Kristina Mebus, Rikke Olssen (formand), Kirsten Guldberg Jensen, Jesper Valdemar Skorstensgaard (suppleant), Poul V. Jensen, Sebastian Rask (LAU Aalborg), Bjarke Nielsen, Mads Holme Steffensen (LA Aalborg), Kasper Johansen (LA Vendsyssel – ikke på billedet), Sandra Jensen (suppleant – ikke på billedet), Mads Vester (LA Thy/Mors – ikke på billedet)

Se referat fra Generalforsamlingen her nedenfor
